Ο κος Γιώργος Βογιάννου για τη δυναμική των προϊόντων κρέατος στη διεθνή αγορά - Έκθεση FoodTech
Ο κος Γιώργος Βογιάννου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Νέων Αγορών της Provil, σε επιστημονική ημερίδα με θέμα "Το κρέας και τα κρεατοσκευάσματα" που διοργανώθηκε στα πλαίσια της έκθεσης FoodTech, είχε την ευκαιρία να καταθέσει τις απόψεις του σχετικά με τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων κρέατος στη διεθνή αγορά. 
 
Κατά την εισήγησή του αναφέρθηκε στις αδυναμίες που χαρακτηρίζουν τις ελληνικές εξαγωγές όπως, η έλλειψη εξαγωγικής κουλτούρας, η απουσία ενός ελληνικού brand στα προϊόντα κρέατος αλλά και στα τρόφιμα γενικότερα, καθώς και στην αδυναμία συνεργασίας του κλάδου με στόχο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη. 
 
Στην ερώτηση για το αν υπάρχουν δυνατότητες για εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων κρέατος, ο ίδιος απάντησε ότι ο ελληνικός χοιρινός γύρος μπορεί να αποτελέσει ίσως το βασικότερο εξαγώγιμο προϊόν, τόσο στη δυτική όσο και στην ανατολική Ευρώπη, λόγω της μεγάλης κατανάλωσης χοιρινού κρέατος στις περιοχές αυτές. Από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του προϊόντος αυτού, εκτός από τη γεύση, είναι η ποιοτική διαφορά καθώς δεν περιέχει πρόσθετα.    
 
Από τα προϊόντα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν ενδιαφέρον για τις αγορές του εξωτερικού πρότεινε εκτός του γύρου, το μπιφτέκι, το σουτζουκάκι Θεσσαλονίκης και τα χωριάτικα λουκάνικα (με πράσο, με πορτοκάλι και Σαντορίνης με φέτα και λιαστή τομάτα). Η προώθηση των προϊόντων αυτών όμως, απαιτεί την κοινή προσπάθεια όλων των εμπλεκομένων για τη δημιουργία ενός δυναμικού brand στα προϊόντα κρέατος. 
 
Κλείνοντας πρότεινε την υιοθέτηση κοινών ονομασιών από τους παραγωγούς, κυρίως στα χωριάτικα λουκάνικα, για την διευκόλυνση των εξαγωγών και την αύξηση της φήμης τους παγκοσμίως.  
 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΕΠΟΜΕΝΟ