Η Provil επενδύει στην επικοινωνία της σειράς λιανικής Cook at Home
Την είσοδό της στην αγορά της λιανικής παρουσιάζει με μια νέα καμπάνια επικοινωνίας της σειράς Cook at Home η Provil. Eπειτα από παρουσία 25 χρόνων στο κανάλι της επαγγελματικής κουζίνας και των τροφίμων και έχοντας αναγνωρίσει τις νέες συνθήκες ζωής και τις μεταβαλλόμενες τάσεις στη διατροφή, συστήνει στο retail και στο σύγχρονο καταναλωτή κάποια από τα προϊόντα για μαγειρική, τα πλήρη μείγματα για κιμά και τις σάλτσες μαγειρικής  για κρέας. Τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στις αλυσίδες super market, σε επιλεγμένα κρεοπωλεία, καθώς και σε καταστήματα delicatessen, σε όλη τη χώρα.
 
Με κεντρικό σύνθημα, "Σπίτι Μαγειρεύει η Cook at Home", η καμπάνια περιλαμβάνει δύο τηλεοπτικά spot, online & social media διαφήμιση, καθώς και καταχωρήσεις σε lifestyle περιοδικά και έντυπα με συνταγές μαγειρικής. Οι ενέργειες θα τρέχουν παράλληλα, με στόχο την αύξηση αναγνωρισιμότητας του brand και του μεριδίου αγοράς της εταιρείας.
 
 
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΕΠΟΜΕΝΟ